فروشگاه اینترنتی

محل لوگو

تابلو سازی حروف وکیوم


تابلو سازی حروف وکیوم به حروف برجسته سه بعدی گفته میشود که یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی است و امروزه در کنار سایر تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته از جمله حروف استیل، حروف چلنیوم، حروف نئون پلاستیک و بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

تابلو وکیوم به دلیل شکل حروف سه بعدی، از زیبایی خاصی برخوردار بوده و آن را از سایر تابلوهای حروف برجسته متمایز کرده است. تابلو سه بعدی وکیوم به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک و از طریق حرارت دادن پلکسی گلس، ساخته می­شود. به گونه ای که پس از طراحی حروف، به وسیله دستگاه CNC، الگوی کار برش داده شده و بر روی دستگاه وکیوم قرار می گیرد. در مرحله بعد روی الگوی کار، ورق پلکسی گلس قرار گرفته و حرارت داده می شود و درنهایت ورق حرارت دیده ساکشن شده و شکل قالب را به خود میگیرد.

حروف برجسته تابلو وکیوم را می­توان با تلفیقی از سایر حروف برجسته، مانند حروف استیل و در رنگ­های متفاوت طراحی و تولید کرد. تلفیق انواع حروف برجسته باعث ساخت زیبای تابلو وکیوم می­شود.

قیمت تابلو وکیوم در مقایسه با دیگر تابلوهای سه بعدی، از جمله تابلو چلنیوم، به علت مراحل ساخت آن، بیشتر بوده و تنها تفاوت آن با حروف پلاستیک و چلنیوم، برجسته بودن پلکسی رویه کار می­باشد.

مزایای تابلو وکیوم (حروف برجسته سه بعدی):

  • ضد آب و مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مانند: تابش نور آفتاب، گرد و غبار، ضربه، برف و باران، رطوبت و
  • دارای قابلیت اجرای نورپردازی­های ترکیبی و چشم نواز
  • ایجاد شکل و حالت خاص سه بعدی روی حروف
  • دوام، استحکام، یکپارچگی و عمر زیاد
  • سبک و انعطاف پذیر نسبت به طلق­های پلاستیکی
  • شبیه سازی حروف ریخته گری شده مانند برنج و آلومینیوم و سایر فلزات

http://rozup.ir/view/3186690/vaqum.jpg

تابلوهای وکیوم به علت نوردهی، شکل فانتزی و تنوع رنگ و مدل، با سایر تابلوهای تبلیغاتی از جمله چلنیوم رقابت تنگاتنگ داشته و طرفداران زیادی دارد.

 

منبع : تابلو الماس

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 76

فروشگاه اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما